Jednoosí Náves CYNKOMET T117 Nosnosť 3,5-5,2t

Skladom, dostupné k dodaniu

Typ produktu: T117 a T117/1

Jednoosí náves 3,5t a 5,2t na prepravu sypkých materiálov, paliet, balíkov a iných

JEDNOOSÉ NÁVESY Rady T117-3,5t a T117/1-5,2t 

Jednoosí náves T-117 vyhľadávaný najčastejšie ako doplnkové zariadenie v profesionálnych farmách a komunálnych strediskách. Žiarovo pozinkovaná bočnice, nosný rám a zadný nosník, podlaha z jedného celku s hrúbkou plechu 3 mm ošetrená základným náterom a maľovaná, zaručuje vysokú životnosť počas niekoľkých rokoch prevádzky. Príves má veľkú kapacitu – objem a vynikajúcu ovládateľnosť. Nízka vlastná hmotnosť, jednoduchý systém otvárania bočníc jednotlivo alebo spoločne nahor alebo nadol umožňuje sklápanie v troch smeroch. Nízky podvozok v porovnaní s inými výrobcami rovnakého typu prívesov tohto druhu uľahčuje ich nakladanie a vykladanie. Vysoká tesnosť prívesu umožňuje prepravu všetkých druhov obilia a iných sypkých materiálov. Trapézový tvar ložnej plochy umožňuje rýchly výsyp prepravovaného materiálu bez odporu a zaklineniu sa. V zadnej stene je vypúšťací otvor umožňujúci žľab pre vypúšťanie sypkého materiálu prúdom. Ušľachtilá oceľ, hutnícke profily, steny vyrobené z pevných valcovaných profilov, značkové komponenty, nové pneumatiky a možnosťou doloženia ďalších nadstavcov – bočníc zabezpečuje ich bezpečné používanie. Schválenie  – homologizácia umožňuje registráciu prívesu a pohybu na verejných komunikáciách.

Vlastnosti a Základná Výbava:
  • Výška bočníc 500 mm, hrúbka 2,5 mm, žiarovo zinkované
  • Centrálne uzamykanie stien (spodné strany)
  • Vonkajší rebrík a stupačky vo vnútri korby, žiarovo  pozinkované, s protišmykovými schodíkmi pre ľahký prístup do nákladného boxu
  • Žiarovo pozinkovaná servisná podpera pre korbu
  • Pevné oje na pripojenie k spodnému alebo hornému závesu traktora s vymeniteľným okom, oje je schválené v súlade s predpisom EHK OSN 55 (Reg. 55UN ECE)
  • Skrutkovaná ťažná tyč ø 40
  • Žiarovo pozinkovaný rám nakladacieho boxu
  • Hlavné pozdĺžniky rámu nakladacej skrine sú vyrobené z uzavretých profilov 160x60x4
  • Pozinkovaná podlaha nákladového boxu vyrobená z jedného oceľového plechu s hrúbkou 3 mm, priskrutkovaná a znitovaná
  • Spodný rám žiarovo pozinkovaný (ochrana konštrukcie zvonku aj zvnútra profilov), nosníky rámu z hutníckych žľabov 160 a 140 naviac uzavreté plechom hrúbky 5 mm
  • Parkovacia ručná brzda s kľukou
  • Žľab na obilie, žiarovo zinkovaný so zámkom v zadnej stene
  • Podpora oje so sklopným oceľovým kolesom, čiastočne žiarovo pozinkované
  • Homologovaný žiarovo pozinkovaný nárazník
  • Systém vyklápania je chránený uzatváracím ventilom proti nadmernému preklopeniu boxu
  • Pripojovací kábel na inštaláciu osvetlenia so 7PIN 12V zástrčkou
  • Osvetlenie 12V, homologované, žiarovkové zadné svetlá, LED obrysové svetlá
  • Hydraulický systém sklápania nákladného boxu je vyrobený z pozinkovaných oceľových rúr a flexibilných potrubí
  • Hydraulické pripojenie na traktor typ ISO 7241-1 DN 12,5
  • Schválený pneumatický dvojokruhový brzdový systém s manuálnym nastavením brzdnej sily
  • Nové kolesá 11,5/80-15,3
  • Nápravy od renomovanej firmy ADR, plné svetlomety so štvorcovým prierezom 70mm, brzda 300×60
  • Dva kliny na kolesá umiestnené v pozinkovaných vreckách
  • Teleskopický hydraulický valec s kĺbovým zavesením, štvorstupňový so zdvihom 1300mm. Využiteľná sila na štvrtom stupni s priemerom 105mm, pri menovitom tlaku 16MPa = 138kN (~14T)
Častá otázka kde zaradiť Príves a Náves ???
  • Príves  (klikni tu) aj Náves (klikni tu) sú nemotorové prípojné vozidlá
  • Náves je príves, ktorého náprava je umiestnená za ťažiskom vozidla (keď je vozidlo rovnomerne naložené) a je vybavené spojovacím zariadením, ktoré môže prenášať horizontálne alebo vertikálne sily na traktor!
  • Všeobecne platí, že Príves má dve nápravy a Náves má jednu nápravu. Náves sa vzťahuje na vozidlo, ktoré nemá výkon a je prepravované spolu s hlavným vozidlom a poháňané trakciou hlavného vozidla. Stručne povedané, celý príves je spojený s nákladným vozidlom vpredu s háčikom. Pri diaľkovej doprave je veľmi bežné, že jeden vozeň (alebo viac) je zavesený za nákladným vozidlom, čo je plný príves.
  • Náves je spojený s trakčným sedadlom traktora cez trakčný kolík.
Odošlite vašu recenziu

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Recenzie

Nie sú žiadne recenzie ešte.

Hlavné Menu